
Drage mame (i tate koji aktivno sudjeluju), ako ste u potrazi za kolicima i autosjedalicom (ili kako mnogi kažu: "jajetom"), pripremite se na jednu od najvećih roditeljskih dilema: kako odabrati kolica koja odgovaraju svim potrebama, a da ne premašite budžet?
Iskreno? Auto sam kupila za tri dana. Kolica sam birala više od mjesec dana. U tom periodu sam pogledala hrpu YouTube recenzija, čitala forume i pretražila svaki online baby shop. Ovo je moje iskustvo, možda vam olakša odluku!
1. Kompaktnost i praktičnost
Prvo pitanje bilo je: "Hoće li stati u moj auto?" Moja Opel Corsa ima malen prtljažnik, živimo na drugom katu bez lifta i u stanu nema mjesta za kolica. Konstrukcija je stalno bila u autu, košara na stražnjem sjedalu.
Savjet: mjerite prtljažnik i probajte kolica staviti u auto prije kupnje.
2. Jednostavno rukovanje
Suprug radi, tako da sam ja sam najčešće sklapačica, nosačica i vozačica kolica.
Zato su mi bile važne:
lagana konstrukcija
mogućnost sklapanja jednom rukom
traka za nošenje preko ramena
mogućnost sklapanja sa sportskim dijelom bez okretanja
3. Košara kao spas
Košara se pokazala neprocjenjivom, posebice ljeti. Ima UV zaštitu, ventilaciju, vizir za sunce i memorijski madrac. Beba je svakodnevno spavala u šetnji, a ja sam pila kavu u miru.
4. Prijelaz na sportski dio
Sa 6 mjeseci prešli smo na sportski dio. Naslon ima tri razine nagiba, lako se prilagođava i po visini. Uz kolica smo dobili i zimsku vreću.
5. Adapteri za jaje
Važno: ne odgovara svako jaje na svaka kolica! Naša kolica imaju univerzalne adaptere i kompatibilna su s različitim markama.
6. Dodaci koji znače puno
Uz kolica smo dobili:
košaru i sportski dio
torbu
zimsku vreću
kišnu navlaku i mrežu za komarce
podlogu za presvlačenje
platnenu torbu
Kotači su srednje veličine, lako upravljivi, a kolica su nosivosti do 22 kg.
I na kraju... što smo odabrali?
Naišla sam na model Venicci UpLine (prodaje se u samo dvije trgovine u Hrvatskoj). Prodavačica je bila izuzetno ljubazna i stručna, što mi je uvelike pomoglo.
Zaključak
Nemojte žuriti. Istražujte, pitajte druge mame i ne podcjenjujte znanje prodavačica. Kolica su velika investicija i partner u svakodnevici.